Pampuska torta


Az uram valami curry-set szeretett volna enni, ezt neki komponáltam. Nem egy könnyű kaja, de egy szelettől garantáltam jól laksz! Én mindig csirkét használok a főzéshez, sertést mi nem nagyon eszünk. Most olvastam a neten, hogy a csirkemell olyan mint a kettes golf, olcsó és megbízható. Szóval nálam nem nagyon fogsz disznóvacsorákról olvasni.

Hozzávalók:
1 csirkemell
1 répa
Sajt
2 karika ananász
Curry, só, bors
1 kg krumpli
1 tojás, só, bors
1 nagy fej hagyma, liszt


Előkészítem a rösztlit: lereszelem a krumplit, dobok hozzá lisztet (én durumot), egy tojást, só, bors. Folyóstészta állagúnak kell lenni. A tésztát belenyomkodom a tortaforma aljába, amit előtte kiolajoztam. Egy kicsit megpirítottam tűzön és be a sütőbe, hogy átmelegedjen és legyen egy kis fórja a hússal szemben, mert hát azért lássuk be a csirke nem csak olcsó, de gyors is! Aztán rá a krumplira, letakar fóliával és be a sütőbe.
Miközben sül, felkarikázom a nagy hagymát, megforgatom lisztben és kevés olajon megpirítom. Amikor megsült a torta, lesajtozom a tetejét, ez lesz a ragasztója, mert az egész tetejére ráteszem a sült hagymát, egy 5 percet még összesütöm és kész.
Egy picit édeskés a curry-ananász és a hagyma, de jó ez így. A rösztli, vagy ahogy hívtam az elején: pampuska kicsit szalonnás, de az is jó így!

Költségek:
Krumpli: 120 Ft
Csirkemell: 750 Ft
Egyebek: 300 Ft
Összesen: 1170 Ft/4 fő, 300 Ft/fő

Megjegyzések

  1. Szia, nagyon tetszik a recept, szeretném elkészíteni, csak azt nem értem, hogy az ananászt és a répát mikor rakom bele. Illetve a curryt még a rösztlihez teszem? Köszönöm!

    VálaszTörlés
  2. Sajnálom, ezek az infók kimaradtak. Minden a húshoz megy a második rétegben: répa, ananász, curry
    Jó étvágyat!

    VálaszTörlés
  3. KÖSZI!!! :) Holnap bevetem. Szerintem nyerő lesz, de majd a zsűri - gyerekek - dönt! :) Köszi még egyszer!

    VálaszTörlés
  4. Ezt a megjegyzést eltávolította a szerző.

    VálaszTörlés

Megjegyzés küldése

Népszerű bejegyzések