pásztor tarhonya ala Bebi

Megint a Beától loptam ötletet. Én egy kicsit másképp készítem. Akkor szerettem meg ezt az ételt, amikor terhes voltam és megőrültem a menza kajáért. Soha nem ettem, mert nem voltam menzás. Nagyon gyors!
Hozzávalók:
Tarhonya (tönköly)
Kolbász/virsli (esetleg szalonna) Én mangalica kolbászt használtam, Paprika, paradicsom (télen konzerv)
hagyma

Pirítasz hagymán egy kis kockára vágott szalonnát, feldarabolt kolbászt, átpirítod rajta a tarhonyát és egy kevés vízzel felöntve, fedő alatt főzöd. Só, kevés bors. Ha van kedved, akkor egy kis kockára vágott burgonya is mehet bele, én ezt kihagytam, gondoltam, hogy a szénhidrátból mára elég. Ha elfőné a levét, egy kicsit mindig önts alá. Aztán apróra vágott paprika, és paradicsom a vége felé, picit párolni. Ha virslivel készíted, akkor a végén tedd bele a karikára vágott virslit. Negyed óra alatt kész is a finom ebéd. Ez tök komoly! Miközben fő fel is teszem a blogra.


Költség (most csak tippelek, mert már rég nekikészülődtem:
Mangalica kolbász 1000 Ft (5 szál)
Tarhonya 300 Ft
Paprika 100
Paradicsom konzerv (csak a felét használtam) 300


Összesen: 1700 Ft/ 4 fő = 430 Ft

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések