Palacsintatésztában sült bodza




Jaj, nem tűntem el, és nem is haltunk éhen, csak volt egyszerű kaja, kellett rakott krumplit is készíteni, meg volt szuper gyros és shushi is...Na meg egy kicsit azért pihent a konyha, azt is kell néha.
Anettéknál voltunk, aki megkínált egy kis bodzavirággal, gondoltam nem hagyom ki és beszámolok nektek, hogy mi lett belőle. Említette a palacsintatésztás bodzát, valami rémlett nekem és utána néztem. arról van szó, mint ami a neve.
Hozzávalók:
bodzavirág
liszt
tojás
tej
csipet só
porcukor (én ezt kihagytam, mert nem szeretjük, így nincs is itthon)
vaníliás cukor
olaj

Lekevered a palacsinta tésztát, ne legyen túl híg, de túl sűrű se, mert akkor nem tapad meg. Belemártod a virágot és forró olajban sütöd. Ennyi. Ezzel csak az a bajunk, hogy a bodza szárai minket zavartak, meg nem szeretjük általában annyira az olajban sült dolgokat. Ezúttal sem kedveltül meg annyira. Viszont az ízvilág az megkapó, így nem hagytam abba a kisérletezést, leszüreteltem a virágokat és beletettem a tésztába, kell bele még egy kis citromhéj. Aztán kisütöd, mint a palacsintát egy cseppnyi olajon. Kislángon.  
És néhány bodzás kép! Kicsit belelendültem, mert annyira gyönyörű virág.


Megjegyzések

Népszerű bejegyzések