Harcsaragú kapros túrógombóccal

Ehhez a recepthez minden boltban hozzá lehet jutni, ugyanis a Knorr kínálja a Raffinéria alapjához.  Nagyon egyszerű és szerintem a kedvencem lett. Kicsit másképp csináltam és kihagytam a Raffinériát és ez pedig így hangzik:
Hozzávalók:
5 dkg margarin
80 dkg harcsafilé
50 dkg túró (én soványat használtam)
3 db tojás
7 dkg búzadara
2-3 dl tejszín
2 dl levesalap (vagy kocka+ víz)
1 kanál mustár
1 csomag petrezselyemzöld
kapor ízlés szerint (de kb. fél csokor)
só, bors

A morzsolt túrót összekeverem a morzsolt vajjal (fontos, mert ha nem, akkor a főzéskor kiolvad belőle és lukas lesz), 7 dkg búzadarával, aprított kaporral, 3 egész tojással, sóval, borssal. Aztán ezt hűvösre teszem, addig elkészítem a harcsát, felkockázom, sózom olajon vagy vajon megpirítom, borsozom, felöntöm a tejszínnel, levesalappal, hozzáadom a zúzott fokhagymát, egy kanál mustárt, aprított petrezselymet és összefőzőm. A végén 2 kanál lisztet teszek bele, hogy besűrűsödjön, de csak szitálom, mert különben csomós lesz. Ha vág az eszed, akkor felteheted a forró vizet és kifőzöd a gombócokat és fél óra alatt kész a kaja!

Költségek:

harcsafilé 1800 Ft
túró 550 Ft
tojás 80 Ft
tejszín 300 Ft
petrezselyemzöld 50
kapor ízlés szerint 80 Ft
Összesen: 2860/ 4 adag, 715 Ft/fő

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések