langalló, tökipompos - marhagyors, marhafinom

Jó kis vendégváró és jól lehet sörözni, borozni mellé. Anyu speckója és én is bevezettem.
Van egy kenyérsütőm, ott burogatom össze az alapanyagokat és magára hagyom a tésztát kelni. A sonkát, hagymát felaprítom és hátradőlök.

Hozzávalók:
Tészta:
4 bögre liszt (én durumot használtam)
fél élesztő
1,3 bögre víz
1 kiskanál só
2 kiskanál cukor

Egyebek:
2 pohár tejföl
15 dkg kockázott szalonna vagy sonka (én az utóbbit jobban szeretem)
2 nagy fej hagyma

Ha géped van, akkor a tészta alapanyagait összeszórod és kelesztő programra teszed. Ez általában 1,5 óra, de én 1 óra múlva kivettem, mert kellett a kelt massza.

Elfelezed a bucidat, olajjal tepsin elnyújtod és 5-10 percet sütöd. Majd megkened a tejföllel, megszórod a sonkával vagy bécönnel és a hagymával és bedugod a sütőbe még 3-5 percre.

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések