Répás tofufasírt


Nem vagyok vega, de erre azért ráharapok. Már hiányzott a szakácskönyvemből egy olyan darab, mint ez. Lehet főzelékhez feltétként, vagy akár köretként, esetleg úgy ahogy én: főételként hercegnő burgonyával. A Zuramnak annyira nem ízlett, én pedig alig vártam, hogy a gyerek meghagyjon valamit...


Hozzávalók:
2 szál sárgarépa
1 cs. zöldhagyma (én kihagytam, mert nem volt a boltban, de egy fél nagyfej hagymát beleaprítottam)
2 gerezd fokhagyma
1 kis csomag petrezselyem
25 dkg tofu
2 ek. szójaszósz (kimaradt, mert elfogyott
1 tojás (2-t tettem bele)
3 ek. zsemlemorzsa
3 ek olaj a sütéshez

A zöldségeket megtiszítottam és apróra vágtam. Répát én előfőztem picit és lereszeltem a nagylyukún (elbírná a kicsit is), a petrezselymet felaprítjuk. A tofut széttörtem (ide kell a szójaszósz). A tofut összedolgoztam a tojással, a zsemlemorzsával, a zöldségekkel és a petrezselyemmel. 8 fasírtot formáztam belőle és az olajon mindkét oldalát megsütöttem. Egy kicsit kezdtem kétségbe esni, mert szétesett a teflonban. Nem szabad nagyon fosztorgatni és nagyon szétlapítani. Különben jó lesz.

A krumplit megfőztem, 1 dl tejet tettem hozzá (szójatejet is ajánlanak az okosok), jól összetörtem és kinyomóval kupacoltam, megsütöttem. A krumpli frissen jó, mert ha áll, akkor gumis lesz!

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések