Köret: zöldséges kukoricadarás muffin + lazacsteak


Ez egy saját fejlesztésű köret. Mutatós, variálható, szerethető.

A kukoricadarás zöldséges pépet beleöntöm a muffin formákba, aminek az alját megszórtam szezámmaggal és beletettem egy kis camembert sajtot az aljába. Az utóbbi egy kis nehézséget okozott, mert picit a sajt beleragadt, ezért azt javaslom, hogy a sajt kockát dugjátok a közepébe és szép folyós lesz.

De kicsit részletesebben:

Hozzávalók:
2,5 bögre víz
1 bögre kukoricadara
só, bors (esetleg szinesbors)
2 gerezd fokhagyma
főtt zöldségkeverék, de tehetsz bele csak egy félét, répát, spenótot...
szezámmag
sajtkockák


2,5 bögre vizet felteszek forrani, beleteszem az 1 bögre kukorica darát, sózom, borsozom, belenyomom a 2 fokhagymát, ha elég sűrű már beleteszem a főtt zöldségeket és kiöntöm a formába.
A sütőben kb. 25 percet pirítom, bőrösítem.
Én Lazacot sütöttem hozzá.

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések