Kukoricapelyhes bunda, sütőtökpüré

Ezt már régóta terveztem, hogy megcsinálom, még mindig kísérlet alatt van, de bemutatom.
A csirkecombokat megtisztítás (nálam ez bőrözést is jelent, mert senki nem eszi meg) után bepaníroztam  de a zsemlemorzsa helyett összezúzott kukoricapelyhet használtam. Tehát liszt, tojás, kukoricapehely. Javasolnék még egy tojás-pehely kört, jobban fed.
Szokás szerintem meglógok az olajos sütés elől, így két féle képpen kísérleteztem: tepsiben alufóliával letakarva, és jénai tálban pirítva. Az utóbbi jött be!

Köretként főtt burgonyát kevertem össze sült sütőtökkel (fele-fele arányban), snidlinggel szórva.
És most használtam el a volt szomszédom által adott finom édes-savanyú, paradicsomos, fűszeres szószt. Sajnos ennek az összetevőit nem tudom, de ki fogom nyomozni!





Megjegyzések

Népszerű bejegyzések