Gasztroblogger vagyok b@meg! Vendégváró falatkák



Az úgy volt, hogy vendégeket vártunk. Nem is keveset.
(Az se vessen meg, aki soha nem hisztizik, de mesélje is el, hogy csinálja!)
Ilyenkor mindig feszülök, hogy minden jól sikerüljön elégedettek legyenek az asztalon lévőkkel és a vendégfogadókkal, de hát két kicsi gyerekkel már nem tehetem meg, hogy 14 főt flottul vendégül lássak. Ment a csapkodás, kapkodás, mire a férjem próbált megnyugtatni:, nyugi, most mit pörögsz itt, megmondtam nekik, hogy pizzát rendelünk. Csörömpölés, hangoskodás, mire kiböktem ebben a felfokozott helyzetben, hogy "gasztroblogger vagyok b@meg, nem tehetem meg, hogy pizzát rendelünk!" Igazából arra játszottam, hogy annyira leetessem az embereket, hogy minél később kerüljön az én vendégeim elé a nemazénpizzám. Ugye azt sem túl bonyolult összeütni, csak pakolni egymásután a tepsiket. Végül megmenekült az este, sütöttem két kenyeret., kitálaltam jópár sajtot dióval hozzá.
Az alábbi kis falatkák is ide készültek és itt debütált a túrórudi torta is.
Először a vendégváró verzió készült el, az egy kicsit szöszölős volt ahhoz képest, hogy milyen gyorsan elpuszult.

A tésztát persze nem magam gyúrtam, de ettől még tudtam aludni. Amit használta és a leírt összetevői alapján, továbbra is jónak tartom, de tudom, hogy van olcsóbb verzió is. Én ajánlom a Tante Fanny tésztáját. (2 tekercs 540 g?- 600-800 Ft)
A képen látható módon felszeltem (én ollóval, de pizza vágóval talán gyorsabb) a tésztát és a felezett vékonyraszelt békönt ráfektetem, felcsavarom, letojásozom, magozom, sajtozom és 15 perc alatt készre sütöm.


Volt amelyikbe sajt oszlopot fektettem (ez is nagyon jó lett). Aztán ebédre akkor spenót volt, kivettem egy kicsit belőle egy kis fokhagymás adagot, de amikor fel akartam tekerni csúszott. Nem volt tempós a gyártás, kettő lett belőle.

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések