Eper és csoki, mint a borsó meg a héjja

Kicsit megkésve, nem az eperszezon kellős közepén jelentkezek, de ezt a receptet sem akarom elfelejteni. Málnával, áfonyával is tökéletes!



Szaftos finomság és egészséges. Jó sok epret turmixoltam le. A legjobb a családi program, Janka rakta össze, kevergette és meregette. Na jó, az utóbbit kicsit kisimítottam, de a lényeg a lelkesedés és hogy finom lett. Én csokifagyival tálaltam. A Zuram szerint a fagyi elnyomta az eper ízét. Rátok bízom!
Reggelire szerintem eperlekvárral fogjuk enni.



Hozzávalók:
3 tojás
40 dkg pucolt eper
fél  citrom reszelt héja és leve
15 dkg cukor/nyírfacukor
5 dkg vaj
1 tk sütőpor
30 dkg liszt (kevertem 1/3 rizsliszt, fehérliszt, durum)
késhegynyi szódabikarbóna
csipet só


A lisztet, sütőport, szódabikarbónát és a cukrot, csipet sót egy tálba keverjük el! Az epret, tojást, vajat, citromot és a reszelt héjját, turmixoljuk össze, majd keverjük a szárazanyaghoz!
Töltögessük ki a kis poharakba, muffinformákba, de csak 3/4-ig.
Nekem bejött ez a kis szilikon szépség, nem szeretünk a papírral bajmolódni és van egy kis cukisága. Jól mosható, rázással szárítható :)






Megjegyzések

Népszerű bejegyzések