Medvehagymás tejszínes tészta


Túl sok időm nincs a konyhában szórakozni, megérkeztem, 12.15-kor, gyereknek kaját kell adni 12.30-kor, evés, alvás. Projekt teljesítve.
Tehát volt negyed órám és egy gyönyőrű csomag medvehagymám. Terveztem valami medvehagymás-sütőtökös krémlevest, de már a piacig nem jutottam el. (szemben)
Tészta felrak, addig összedobom a szószt:
- fél csirkemell filé a mélyhűtőből 1 perc olvasztás után turmixgépben ledarál (ez kihagyható, csak a húsevő fiam miatt tettem bele)
- kis sonka kockákkal (15 dkg) a csirkemell megpirít egy kis olajon
- rászórom a csíkokra vágott medvehagymát, megkavarom, de nem égetem, sózom, borsozom
- felengedem 1,5 dl tejjel, hagyom főni
- belereszelek 10 dkg sajtot (vagy minden maradék olvasztható sajtot)
- felengedem 1,5 dl főzőkrémmel (sűrű tejszín) és megkevergetem.
Összekeverem a tésztával.
Gyereket lefektet, lábat feltesz, mert az edényeket majd a szomszéd eltakarítja!

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések