Gyors étel félkészből I.- Gnocchi

Negyed óra alatt ebéd!
Eddig sem voltam az órákig a tűzhely mellett állós, de most tényleg nem engedhetem meg magamnak a szötyörgést a konyhában. Ja és nem én vásároltam be, így abból főztem amit az Uram a hűtőbe tett.

2-3 főre:
1 csomag félkész gnocchi
1 csirkemell felszeletelve
bacon
csirkefűszer, vagy só, bors, paprika,
1 kanál olaj a hús sütéséhez
kis marék napraforgómag
2 dl tejszín

Felcsíkozom a csirkemellet, befűszerezem, betekerem a baconbe. Serpenyőbe megpirítom a napraforgómagot és ugyanitt néhány csepp olajon megpirítom és és készre sütöm a húst. A Gnocchit 4 perc alatt megfőzöm sós vízben, hozzáöntöm lecsepegtetve a húshoz felöntöm tejszínnel, sózom, borsozom és hagyom, hogy a bacon füstös íz átjárja az egészet, 3-4 percet még főzöm együtt.

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések