Sonkás sörös csirkecomb

Végre megtaláltam a jó csirkecombot. Nehéz volt elkapni. Hentes boltban, tanyasi csirke lett a nyerő. Te! Ennek még a bőre is más! De régen ettem ilyet!
Ez a recept kicsit hasonlít egy korábbira, ez is volt az alap, mert nagyon gyorsan elkészíthető.
Hozzávalók:
- 6 csirkecomb alsó, felső szétvágva
- 12 vékony szelet sonka
- 1 kg krumpli
- 2 kisebb cukkini
- 1 kanál rendes mustár
- 1 kanál dijoni mustár
- 1 kanál méz
- 2 dl sör
- 2 fej lilahagyma
- bazsalikum

A csirkecombokat előző nap felöntöm tejjel, mustárral, mézzel, sóval, sörrel. Másnap előveszek egy nagy tepsit és belepakolom a kockázott krumplit sózom és betolom fóliával a sütőbe. 40 perc múlva kicsit átforgatom és beleteszem a cukkinit és a durvára esetleg karikára aprított hagymákat, széttépett bazsalikumot. Ekkor betekerem a sonkákkal a combokat (nehogy forgatás közben szétessen) és vissza a sütőbe megint egy jó fél órára fóliával, aztán 20-30 perc a végén fólia nélkül.
Én nem minden combot tekertem be, mert gyerekeknek is tálaltam, hátha az már nem jön be nekik.

Én tettem bele sajtot, amit lehet grillezni, de nem érvényesült az ételben, ráadásul egy kocka 600 Ft.

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések