Összeszórom: bazsalikumos csirkecomb

Ez egy Jocker kaja. A múlt héten voltunk Juditnál a hagyományos ádventi Jóbarátos vacsorán és ott leltem erre a gyöngyszemre a terüljterüljasztalkámon. Köszönöm! Köszönjük! Azóta muszáj volt reprózni.
Az eredeti itt.
Szerintem a nagy feladat jó csirkecombot találni. Ezúttal sikerült!
Én véletlenül a zsálya helyett szárított bazsalikomot vettem, vitte az ízt rendesen! Nem készítettem hozzá köretet, közben hajdinán gondolkodtam, de olyan gyorsan elkészült a csirke, hogy nem maradt rá idő.
Hozzávalók:
Csirkecomb
sütőtök
alma
lilahagyma
só, bors, rozmaring
(én 1 dl bort is aláöntöttem)

1. Tisztítsuk meg, szárítsuk meg a csirkéket, alaposan sózzuk be, daráljunk rá frissen őrölt borsot, tegyük egy nagy tepsire
2. A tököt szeleteljük fel (héjat megmostam, rajtahagytam) tegyük a csirke mellé
3. A hagymát is szeleteljük fel, ezt is szórjuk a csirkére, borsozzuk meg az egészet, dobjuk rá a zsályaleveleket/bazsalikomot, locsoljuk meg olívaolajjal
4. 220 fokos sütőben süssük 50-60percen keresztül. Kb. 30-40 percig fóliával letakarva, majd e nélkül.
5. 30 perc után rádobtam az almagerezdeket is.

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések