Harcsa vs. surimi

Ezt az ötletet Beától loptam, én egy kicsit odasütöttem a halakat és a szósz sem lett annyira jó, mert egy kis zeller szárat is beleturmixoltam. Kicsit erőteljesebb, fűszeresebb ízre vágynék mellékletként. Akár alma vagy valamilyen piros gyümölcs is kísérhetné.
A fehérborsot nem nagyon szoktam használni, de jól illik a halhoz
Majd még tesztelem, mert hiszek ebben, hogy ez jó.
Meg hát halat enni kell!
Belinkelem a Bea főztjétis, látogass el hozzá, mert amúgy gyönyörű dolgokat varr!
http://bebitunderorszaga.blogspot.com/2011/01/ebed-apa-modra-ii.html

Hozzávalók:
40 dkg harcsafilé (ajánlom a frisset!
10 db surimi
Mustár, só bors, citromlé, olaj
Zeller, vagy petrezselyem level
Liszt, tejföl, 1 dl tej a mártáshoz
Kapribogyó, rózsabors
Körethez krumpli, rizs, amit akarsz


A harcsafilét besózzuk, fehér borssal bedörzsöljük, citromlét csepegtetünk rá, kicsit állni hagyjuk, majd nagyon vékonyan kenünk rá mustárt, zeller- vagy petrezselyemleveleket teszünk rá, és surimit, ezzel szépen feltekerjük, fogvájóval megtűzzük.
Jénaiban megsütjük. A tetejét olívaolajjal kenegetjük, hogy egy kis színt kapjon.
A mártáshoz vöröshagymát, zellerlevelet, fokhagymát leturmixolunk, kevés olívaolajon  1 kanál fehérborral megpároljuk, majd 1 dl tejben egy csapott evőkanál lisztet elkeverünk, ezzel felöntjük. Teszünk hozzá apróra vágott kapribogyót, citromlevet, sót, borsot, rózsaborsot. A végén egy kanál tejföllel dúsítjuk.
Tálaláskor rózsaborssal díszítjük.

Számoljunk csak!
Harcsa 1kg 2400 Ft, 40 dkg-ot vettem=1000 Ft
Surimi (nagy csomag)=350 Ft
Rizs: 200 Ft
Egyebek: 200 Ft
Összesen: 1750/4=450 Ft/ fő

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések