Sörcsirke almás hajdinával

Megpróbáltam valami eredetit kitalálni és azt hiszem az ízek nagyon jót randiztak ebben a kajában. Sör, a mézzel, mustárral ez az almával és a hajdinával. A hajdinának nagyon erős íze van, ezért lazítottam rajta egy kis almával. Na lássuk, hogy is van ez.

Hozzávalók (2 fő):
2 db csirkecomb, nagyobb étkűeknek több
Egy bögre hajdina
2 alma
1 kanál méz, 1 kanál mustármagos mustár, 1 dl sör, só, bors, szezámmag

Előkészítem a csirkét már előző este: besózom, bekenegetem mustárral, megöntöm a sörrel és a mézzel. Az utóbbit sörben feloldom melegen, aztán hagyom állni akár már a sütőzacskóban. Ez pipa, aztán már csak ki kell sütni.
A hajdinát úgy készítem el, mint a rizst: megpirítom, felöntöm 2 rész vízzel. Ha kevés lesz, öntögessél hozzá, ízesítem, beledobom az almakockákat.
Tálaláshoz pirítok szezámmagot hozzá.

Költségek:
Comb: 300 Ft
Sör: 150 Ft (a maradékot apa megissza)
Alma: 100 Ft
Hajdina: 300 Ft
Összesen: 850 Ft/ 2 fő, 425 Ft/ fő

Megjegyzések

Megjegyzés küldése

Népszerű bejegyzések