Brokkolis, spárgás tésztasaláta

Azért brokkoli és azért spárga, mert az volt a hűtőben és már kiabáltak, hogy "én, én, én következem". Megkegyelmeztem nekik, forróvízbe dobtam őket. Ugyanígy tettem egy kis tésztával is. Én a salátába nem nagyon szeretem a nagy darabos tésztát, ezért csigatésztát használtam.
Salátát bárki összeburogat, de adnék 2 tippet. Én nem vagyok nagy zöldségevő, ezért jobban csúszik, ha egy kis tésztát is teszek bele. Nem sokat, hisz a saláta nálunk vacsora, éppen, hogy legyen benne egy kis akadék. De aki diétázik, felejtse el! A másik nagy sikere a salátáimnak, hogy a végén dobok rá egy kis pirított szezámmagot. Hihetetlen, hogy mennyire megbolondítja.
 Joghurttal öntöttem nyakon, amibe egy pici majonézt tettem és szinesborsot daráltam. Tehát zöldségek, tészta, tojás megfőz, összekutyul.
Csak a fénykép kedvéért nem kavarta össze, de persze úgy jó!

Hozzávalók 2 főre:
100 g tészta
Fél fej főtt brokkoli
5 szál főtt spárga felkarikázva
Fél fej salátalevél
1 közepes répa (ezt nem főztem meg) nagylyukún lereszelve
1 joghurt
1 kanál majonéz
2 db tojás
5 dkg sajt (én mimolette sajtot használtam, mert tetszett a színe, de úgyanúgy néz ki, mint a répa, vagy chedarre sajt)
só, bors
szezámmag

Költségek:
tészta 100 Ft
Fél fej főtt brokkoli 140 Ft
5 szál főtt spárga felkarikázva 200 Ft
1 joghurt 150 Ft
tojás 60 Ft
sajt 150 Ft
Egyebek: 100 Ft
Összesen: 800 Ft/ 2 fő, 450 Ft/ fő

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések