Mártogatós pizzarúddal

Vendégeknek 3 féle mártogatóst készítettem. Mindegyiknek az alapja egy volt, az ízesítésében különböztek.
Az alap:
250 g tejszínes sajt (én így készen, frissen vettem a boltban, de ha nincs, akkor használj tömlősajtot+ több joghurtot)
2 doboz joghurt

Ezt három felé osztottam el.
Az egyikbe tettem 2 diónyi kéksajtot.
A másodikba 5-8 szál medvehagymát
A harmadikba pedig 2 kanál paradicsom levet, és 5 szem apróra vágott szárított paradicsomot, és 3 csipet oregánót.
Ezeket egyesével összeturmixoltam és kész.

Hozzá rudakat akartam, de pizzatésztát gyúrtam, amit nem lehet gyúrmázni, hanem kanállal sütőpapírra csíkokra mertem, 7-10 perc alatt megsült. Semmi ízesítést nem tettem bele, ugyanis a szöttyök a hangsúlyosak.
Tészta:
400 g liszt
1 dl tej
1,5 dl langysos víz
0,5 dl olaj
20 g élesztő
só, csipet cukor az élesztő felfuttatásához

A langyos tejbe (sóval, cukorral) belemorzsolom az élesztőt, hagyom felfutni, összekeverem a liszttel,. olajjal, vízzel. Hagyom állni, kanállal kiterítem a sütőpapírra. 10 perc alatt megsülnek a rudacskák.
Ez nem grissini, majd lesz olyan is. Abba egy kicsit töb liszt kell és jobban formázható.

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések