Harcsapaprikás túrós csuszával

Az egyik kedvenc ételem, ezért a fotózást is összecsaptam.
Minden, ami kell: zsírmentes fehérje, tészta, túró...
Beánál láttam a blogon, és felbátorodtam, hogy nem csak étteremben lehet ilyet enni, hanem otthon is. Persze Bea nem csak a konyhájáról híres, hanem a szép varrott munkájáról. Nézz be hozzá!

És a recept, amit pedig innen kanyaríntottam.

Hozzávalók:
1 kg harcsa
2 db hagyma
2 db paprika
2 db paradicsom
8 dl tejföl
20 dkg túró
1 kg csuszatészta
15 dkg szalonna (én csak sonkakockát használtam)
3 ekanál liszt
só, fűszerpaprika

A finomra vágott vöröshagymát kevés olajon üvegesre pirítjuk. Rádobjuk az apróra vágott paprikát és paradicsomot, és a tűzhelyről félrehúzva feloldjuk benne a fűszerpaprikát.
Beletesszük a 2 x 2 cm-es kockákra vágott halat, megsózzuk és erős tűzön kevés folyadék pótlásával megpároljuk benne.
Ezután tejfölt keverünk el liszttel csomómentesre, hőkiegyenlítjük, és az ételhez adjuk. Kiforraljuk, és ha kell, még sózzuk. A csuszához a szalonnát apró kockára vágjuk, majd kipirítjuk.
A tésztát sós, forrásban lévő vízben, főzzük ki, szűrjük le, majd a szalonna zsírjával keverjük össze. Halmozzuk rá a túrót, a tejfölt, a szalonnát, és 160 fokos sütőben melegítsük össze őket.

Az utóbbit én kihagytam és nem titkolhatom el, de szétfőztem a halat. Azt nem árulom el, hogy miért :)

Megjegyzések

Megjegyzés küldése

Népszerű bejegyzések