Budai Gourmet napok

Kisputtonyommal és Judittal kisétáltunk, hogy megnézzük mi is ez. Az ötlet jó és életképes, hasonló a borfesztiválokhoz: fizetsz egy 3000 Ft-os belépőt és amit ott fogyasztasz ezen felül költöd. A belépő mellé kapsz egy borospoharat és egy pénzzel feltölthető kártyát, amivel pikk-pakk fizetsz, a maradékot pedig visszakapod.
Vasárnap nem volt nagy tömeg, sőt! a többi napot nem tudom. A hely jó, az ötlet jó. Főleg, hogy a foodapest megdöglött, kell az ilyen. Piac és pia van. De a lényeg nagyon elcsúszott. Azzal a céllal mentünk ki, hogy finomabbnál gusztább dolgokat látunk és egyik pavilontól a másikig csöppen a nyálunk, és pufira kattintom a memoriakártyámat, de nem így történt. Az emberek szájából kellett kilesni, hogy éppen mi a kínálat. Ez egyébként a Pastraminál bejött. Nem kínálták az ételeket, nem járta át a sültek illata a Millenárist, nem kaptam kedvet az evéshez. Egy helyen sütötték a lazacot a szabadban, a többiek mit csináltak?
Persze nem szerveztem túl a dolgot, másnaposan haraptunk kutyaszőrt, nem terveztem semmilyen bemutatón ücsörögni és nem készítettem programtervet.
A férjem persze büszke volt rám, sokat nem költöttem.
És a képes beszámoló:


Pastrami: füstölt pisztráng kapros tökkel

Gourmet társaim: Puttonyom és Judit






Pastrami: marha szendvics (nagyon finom omlós volt a hús, mintha csülök lett volna)
Pataki cukrászat: levenddulás sütemény
Pastrami: spenótos lében úszó töltött valami

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések