Diétás fasírt

Mivel már írtam, hogy nem szeretem, ha a lakásban égett olajszag terjeng, és ha zsírban úszik valami, így a technikán változtattam:
A húst magam darálom és mivel nem tökéletes a hagyományos darálóm, fogtam belevágtam a Pipéktől nászajándékba kapott szuper mixerbe. természetesen miután leszedtem a húsról minden felesleget.
Egy csirkemellhez 1 zsemlét beáztattam, ezt összekevertem egy tojással, szerecsendiót, sót, borsot tettem hozzá, mint a hagyományos fasírtnál. Beleaprítottam egy kis petrezselymet, pirított hagymát 2 gerezd zúzott fokhagymát is. Ezt összekevertem egyenletesen, gombócokat formáztam belőle és egy teflonban 1 cm-es vízen megpároltam, majd amikor a víz elfőtt, hozzátettem pár csepp olajat is, hogy meg is piruljon. Ha akarod sütés előtt forgasd meg egy kis szezámmagban is.
Én két adagot készítettem és mikor kifőztem a gombócot, a felét lefagyasztottam, így egy főzelékhez csak meg kell pirítanom majd.
Hozzávalók:
1 csirkemell
1 zsemle
1 tojás
1 közepes hagyma
2 gerezd fokhagyma
petrezselyem
só, bors, szerecsendíó

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések