Egyik kedvencem- tészta gazdagon

Ebben aztán minden van! Nagyon finom és nagyon gyors.
Ha nem találták volna már ki, akkor én megalkottam volna, de sajnos más büszkélkedhet vele. (mindmegette.hu szakácskönyv)
Hozzávalók:
50 dkg szarvacska tészta
12 nagy fej hagyma
2 dl tejföl
2 dl tejszín
5 gerezd fokhagyma
fél doboz kukorica
15 dkg sonka
10-15 dkg rokfort
20 dkg darált dió (én kézzel szoktam megtörni)
1 csokor újhagyma


Olajon megpirítod a hagymát, sonkát, kukoricát. Felöntjük tejszínnel, tejföllel. belezúzzuk a fokhagymát és morzsoljuk a rokfortot. Miután megolvadt megszórjuk az újhagymával. Dióval besűrítjük.
A mártást a főtt tésztával összekeverjük.

Költségek:

szarvacska tészta 350 Ft
tejföl 100 Ft
tejszín 300 Ft
kukorica 250 Ft
sonka 300 Ft
rokfort 450 Ft
dió (én egyben szoktam hagyni) 250 Ft
egyebek 100 Ft
Összesen: 2100 Ft, 1 adag: 530 Ft

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések