Töltött sajt, sajtszósszal


Utazás előtt jó alkalom volt a töltött sajt, hogy minden maradékot a hűtőből felhasználtam és rizses zöldségkörettel tálaltam.
Hozzávalók:
4 guriga camembert sajt
1 nagy fej hagyma
20 dkg füstölt sonka
2 marék apróra vágott sütőtök, de helyettesítheted 1 nagy almával is.
kb. 1 dl tejszín
1 kanál olaj a dinszteléshez
olaj a sütéshez

A sajtokat félbe vágtam a belsejét egy külön edénybe felhevítettem, kis tejszínnel "besűrítettem" és ez lett a szósz.
A hagymát apróra vágtam kis olajon megpirítottam, majd rádobtam a kockázott, vagy darált sonkát, utána dobtam a sütőtököt és pár percig fonnyasztottam. A kész tölteléket beépítettem a sajt belsejébe és hagyományos módon paníroztam. A szélét a vágás mentén duplán tojás-prézliztem és forró olajban kisütöttem.

Megjegyzések

Megjegyzés küldése

Népszerű bejegyzések