Pikáns saláta és Onyx

Nem szoktam salátát közzé tenni, mert nálam a saláta az az, mi a hűtőben maradék zöldség és el kell pucolni. Viszont ez nagyon jól sikerült, hátha van valakinek nem véletlenszerűen lemásolni való kedve! Ezt a férjemnek készítettem ebédre, amikor én az Onyba ebédeltem a lányokkal. Amikor elmentem legszívesebben otthon maradtam volna ebédre!
Na az Onyx-szal kapcsolatban ne tessék nagyra gondolni, nem fogok külön blogbejegyzést készíteni róla, inkább csak néhány sorban emlékezem meg róla itt. A hely szép elegáns, e igényes anyagok vannak benn, megtervezett. Csak számomra semmi extra. Viszont az ebéd az megfogott! Hűmmögtünk, bólogattunk, nyeltünk. Leírhatatlan finom volt az a harcsa! Az ebédes menű ára elérhető, nem kell kirámolni a zsebet, szóval ha egy kicsit kíváncsiskodni szeretnétek egy Michelin csillagos étteremben és egy jót enni, akkor ma foglaljatok asztalt ebédre két- vagy háromfogásos menüre!
http://www.onyxrestaurant.hu/etikett-onyxebed

Visszatérve a salátámra!
Hozzávalók:
fél bögre kuszkusz (hogy legyen benne valami szénhidrát)
kis doboz csírakonzerv
fél rúd japán retek (ez a sushiból maradt)
fél fej friss puha salátalevél
érett avokadó
tökmagolaj
mirelit falafel golyó

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések