Rakott chips cukkinivel, lencsés hússal

Azt gondoltam, hogy a krumplit jó vékonyra szeletelem az uborka reszelőn. Mert képzeljétek én csak most vettem ilyet és élvezkedem.
Hozzávalók:
70 dkg darált hús (én vegyesen készítettem: fele pulyka, fele sertés)
10 dkg vöröslencse
fél fej hagyma
7 nagyszem krumpli
3 közepes cukkíni
15 dkg sajt

A hagymát megpirítom, rádobom a darált húst. Azt is pirítom, majd hozzáöntöm a lencsét, felöntöm 1-1,5 dl vízzel.
A krumplit és a cukkinit lereszelem és az adag felét a tepsi aljára  rétegezem. Mivel a cukkini levet ereszt, meghintettem 5 kanál bulgurral. Rápakoltam a ragut és lezártam a krumplis cukkinivel és sajttal.
Meleg ütőben 40-50 perc alatt összesütöttem.
Mivel még nem értek a sütőmhöz, az alja megpirult, de ez veled nem fordulhat elő!
Házi céklával tálaltam.

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések