Hekkes,pestos rizotto

Rapid konyha jelentése:

Hozzávalók:
1 közepes fej hagyma
2 nagyobb szelet hekk sózva borsozva, picit curryzve (vagy használj hal fűszerkeveréket)
1,5 bögre rizottó rízs
1 dl száraz fehér bor
fél leveskocka, levesalap
2 kanálnyi tökmag
2 maroknyi bazsalikum
2 kanálnyi snidling
1 kanálnyi tökmagolaj

1. A hagymát botmixerrel megzúzom, megpirítom, rádobom a fűszerezett halat, rácsepegtetem a citromot és megpirítom, főzöm szétesésig
2. A rizst megpirítom felöntögetem vízzel, hozzáasom a leveskockát vagy a levesalapot és továbböntögetem vízzel (felszívja, felöntöm, felszívja, felöntöm...), hozzáadom a bort is.
3. a botmixeres zúzótálba beleszórtam a tökmagot, bazsalikumot, snidlinget, tökmagolajat, megpörgettem és rádobtam a halra. Kicsit összepirítottam
4. a halat és a rízst összekeverem, összemelengetem és véget vetek neki.

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések