Tzatziki és suvlaki


Bár már vége a grill szezonnak, mégis melegen ajánlom a sütőből kivéve.
Ha sok embernek készíted, kicsit időigényes, de jó hangulatú.

Tzatziki készítése:

400 g natúr joghurt
1 db kígyóuborka (kb. 250g / uborka)
3 gerezd fokhagyma
1 evőkanál extra szűz olívaolaj
1 teáskanál citromlé
1 csipet őrölt fehérbors


nyárs elkészítéséhez:
hegyezett hurkapálcák
csirkemell kockázva
görög fűszerkeverék
krumpli
cukkini
hagymák negyedelve
Bármilyen zöldség: padlizsán. csak figyelj oda, mert lehet, hogy elő  kell főzni.
A burgonyát kuktában előfőztem: fütyülés után 2 percet hagytam és lekapcsoltam. Különben szétfő
A felvágott húst bekentem a fűszerkeverékkel, majd felnyársalgattam a hozzávalókat ízlés szerint.
Tepsibe, meglocsolni és  be a sütőbe, lehet pirongatni.



Megjegyzések

Népszerű bejegyzések