Reggeli 7: leveles-sajtos


 Egy jó napkezdéshez egy jó reggeli dukál. Nem pepecs, 10 perc az előkészület (este is megteheted), kb. 20 a sütés, 5 perc az elfogyasztás.
Nem értek a kész tésztákhoz. A múltkor rétestésztához nyúltam kenés nélkül és száraz volt, mint a fájdalom, nem is publikáltam. Persze talán meg kellett volna kenni vajjal a rétegeket. Ez olyan kész tésztából készült, amire az volt írva, hogy élesztős leveles tészta. Sajnos nem fotóztam le, de szépen feljött.

Hozzávalók:
1 élesztős leveles tészta
1 tubus sajtkrém
10 dkg reszelt saj
magok
1 tojás

Felvágtam a leveles tésztát 6 részre (volt egy vezető papír rajta, így könnyebb volt vele dolgozni). Összekevertem a tömlős sajtot a reszelt sajttal és azt rápakoltam a felvágott tészta egyik oldalára. A másikat bevagdostam és rácsuktam, összenyomogattam, hogy ne follyon ki. Megkentem tojással, megszórtam a magokkal és mehet is be a sütőbe. Persze a kiscsajos változatot is elkészítettem: két féle lekvárral és szívekkel/ mogyorókrémes töltettem söthető csokival.

Költségek:
Tészta: 350 Ft
tömlős sajt: 180 Ft
sajt: 120 Ft
Tojás: 40 Ft

Összesen: 700 Ft, kb. 120 Ft/ péksüti


















Megjegyzések

Népszerű bejegyzések